loading...
دانلود بازی موبایل -لابی چت- چت لابی .وبلاگ چت روم
حسام عطایی بازدید : 642 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (5)

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ بزرگ پارازیت!

خوش آمدید!

پارازیت هر روزه از سایتهای موبایلی معتبر آپدیت میشود و روزانه بیش از 30 مطلب جدید در این وبلاگ ارسال میگردد!

بازدید گنندگان محترم برای راحتی کار خودتان،لطفا در پارازیت ثبت نام کرده و به دلیل ازدیاد مطالب بهتر است از قسمت موضوعات،موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید تا راحتتر به نتیجه خود دست یابید!

امیدوارم لحظات خوبی را در پارازیت داشته باشید!

لطفا با نظرات خود ما را در بهتر شدن این وبلاگ یاری رسانید!

از بازدید شما متشکرم!

حسام عطایی بازدید : 743 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

در سپتامبر سال ۲۰۱۳ اپل سیستم عامل iOS 7 خود را عرضه کرد و حال براساس آخرین داده های بدست آمده، این نسخه از سیستم عامل اپل برروی تقریبا ۷۸ درصد از دستگاههای ساخت این کمپانی قرار دارد که رقم قابل توجهی است.

ios7-131231

اپل همچنین آماری در مورد نسخه های قبلی این سیستم عامل منتشر کرده است. iOS 6 برروی ۱۸ درصد از دستگاهها قرار دارد. حدود ۴ درصد از محصولات اپل نیز همچنان از نسخه ای قدیمی تر از iOS 6 استفاده می کنند. در سال گذشته و در همین زمان iOS 6 برروی حدود ۹۶ درصد از محصولات اپل قرار داشت که نسبت به iOS 7 آمار بیشتری به حساب می آید.

حسام عطایی بازدید : 773 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (4)

براساس یک گزارش، کمپانی مایکروسافت درحال مذاکره با سونی برای ساخت گوشی ویندوزفون است

کمپانی مایکروسافت در بخش ویندوز فون شرکای زیادی ندارد (درحال حاضر)، اما به نظر می رسد که آنها به دنبال گسترش فعالیت خود در بخش ویندوز فون با انتخاب شرکایی جدید هستند. براساس اعلام یکی از منابع داخلی، این شرکت درحال صحبت با سونی برای ساخت اسمارت فون های ویندوز فون می باشد.

در حالیکه تا به این لحظه هیچ تضمینی در مورد توافق بین این دو شرکت وجود ندارد، خبر می رسد که اولین محصول ویندوز فون سونی در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی خواهد شد. این محصول یا محصولات احتمالا با برند VAIO روانه بازار خواهند شد و از سرویس های Music Unlimited و Video Unlimitedسونی بهره مند میشوند.

همچنین در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش رود، مایکروسافت شرکت هایی دیگر را نیز بعنوان شریک در این بخش انتخاب خواهد کرد. ظاهرا ZTE یکی از شرکت هاست. نظر شما در مورد همکاری مایکروسافت و سونی در بخش تولید محصولات ویندوزفون چیست؟

حسام عطایی بازدید : 558 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

سامسونگ 40 میلیون تبلت در سال 2013 فروخته است

براساس گزارش رسانه های های کره ای، کمپانی سامسونگ موفق به فروش ۴۰ میلیون تبلت مختلف در سال ۲۰۱۳ شده است، آماری که مطابق با انتظارات این شرکت می باشد. طبق گزارشات منتشر شده در طی سه ماهه گذشته هم سامسونگ حدود ۱۲ میلیون دستگاه فروخته است. تبلت هایی چون گلکسی نوت ۱۰.۱ و تبلت ارزان تر گلکسی تب ۳ در این فروش نقش زیادی داشته اند.

با اینکه این آمار بسیار خوبی برای سامسونگ به حساب می آید، اما همانطور که قبلا اعلام شده سامسونگ برنامه های بسیار بیشتری در بخش تبلت ها در سال ۲۰۱۴ دارد. طبق اعلام این شرکت آنها قصد افزایش فروش خود به میزان ۲۵۰ درصد در سال ۲۰۱۴ و رساندن میزان فروش به ۱۰۰ میلیون دستگاه دارند.

حسام عطایی بازدید : 555 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

براساس اطلاعاتی که به تازگی بدست آمده،  اسمارت فون های لومیا ۵۲۰ و ۵۲۱ نوکیا که دارای قیمتی مناسب هستند حدود ۳۰ درصد از کل فروش گوشی های ویندوزفون در سطح دنیا را تشکیل می دهند. حتی در امریکا فروش لومیا ۵۲۰ بیشتر از لومیا ۹۲۰ می باشد که در رتبه دوم قرار دارد.

SavedPicture-20131228164045

این آمار امیدواری های زیادی هم برای نوکیا و در مورد نسل جدید لومیا ۵۲۰ که همان لومیا ۵۲۵ میباشد ایجاد کرده است. این اسمارت فون نسخه ای آپگرید شده از لومیا ۵۲۰ است که در مهمترین بخش دو برابر لومیا ۵۲۰ رم دارد یعنی ۱ گیگابایت. این اسمارت فون هم قطعا با استقبال زیاد علاقمندان روبرو خواهد شد

حسام عطایی بازدید : 510 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

آماده رونمایی از اسمارت فون هایی با ۴ گیگابایت رم باشید. روز دوشنبه و در کره جنوبی، شرکت سامسونگ اعلام کرد که آنها کار توسعه اولین DRAM مخصوص موبایل کم مصرف ۸ گیگابیتی ۴ گیگابایتی (LPDDR4) را انجام داده اند. این تراشه براساس فرآیند تولید ۲۰ نانومتری ساخته شده است. ترکیب چهار چیپ ۸ گیگابیتی یک بسته ۴ گیگابایتی LPDDR4 را تشکیل میدهد که برروی اسمارت فون ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

sammyrammy

این رم به اپلیکشن ها این اجازه را میدهد تا سریعتر برروی اسمارت فون ها اجرا شوند. همچنین استفاده از رزولوشن بالاتر صفحه نمایش، عمر باتری بیشتر و ویژگی های پیشرفته تر برروی اسمارت فون ممکن خواهد بود. همراه با رابط ورودی و خروجی Low Voltage Swing Terminated Logic یا LVSTL، داده ها می توانند با سرعت ۳۲۰۰Mbps در هر پین منتقل شوند. این سرعت دو برابر سرعتی است که در رم های ۲۰ نانومتری LPDDR3 DRAM وجود دارد. این رم حدود ۵۰ درصد بازدهی بیشتر نسبت به سریعتر رم DDR3 دارد، این درحالیست که با ۱.۱ ولت تنها حدود ۴۰ درصد آنها انرژی مصرف می کنند.

این تراشه در دستگاههای مختلف از جمله اسمارت فون های سطح بالا در سال ۲۰۱۴ مورد استفاده قرار می گیرد.

حسام عطایی بازدید : 598 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

تنها چند روز به زمان شروع رویداد CES 2014 باقی مانده که تصویری شفاف و تقریبا واضح از اسمارت فون Xperia Z1 Mini نسخه بین المللی با شماره مدل Sony D5503 منتشر گردید. Digi-Wo این تصویر را منتشر کرده و در آن پنل پشت دستگاه مشخص می باشد.

انتشار تصویری از اسمارتفون Xperia Z1 Min

در این تصویر دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی همراه با لنز G آن مشخص است. براساس آخرین خبرهای منتشر شده این اسمارت فون سونی در رویداد CES یا MWC معرفی خواهد شد

حسام عطایی بازدید : 553 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

انتشار بعضی از مشخصات احتمالی LG G3، صفحه نمایش QHD، پردازنده 8 هسته ای و دوربین 16MP

در ماه آگوست گذشته بود که کمپانی LG Display یک پنل ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا Quad HD را به نمایش گذاشت. در زمان معرفی این محصول ال جی اعلام نکرد که چه زمانی از این صفحه نمایش استفاده خواهد شد، اما هم اکنون اطلاعاتی در دست است که نشان میدهد احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ از این پنل استفاده میشود.

ZDNet Korea براساس اعلام منابع خود گزارش داد که نسل بعدی پرچمدارهای ال جی که احتمالا با نام LG G3 شناخته می شود در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ و با صفحه نمایشی Quad HD معرفی میشود. هنوز سایز این دستگاه مشخص نیست. جدا از بخش صفحه نمایش، اعلام شده که G3 دارای دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و یک پروسسور ۸ هسته ای توسعه یافته توسط ال جی است. این پردازنده با کدنام LG Odin شناخته میشود.

در اوایل سال جاری، کمپانی ال جی توافقنامه ای را با ARM منعقد کرد تا براساس آن مجوز پردازنده های سری Cortex-A50 را بدست آورد (احتمالا ۶۴ بیتی هم می باشند)، پس احتمالا این پردازنده ال جی نیز از مزیت های این توافقنامه بهره می برد.

از آنجا که سامسونگ ظاهرا در حال آماده کردن گلکسی اس ۵ خود با صفحه نمایش ۵.۲۵ اینچی QHD در اوایل سال ۲۰۱۴ است، شاید ال جی نیز علاقمند به عرضه محصول خود در نیمه اول سال باشد. به هر حال باید صبر کرد و دید که ال جی چه زمانی را برای معرفی این محصول خود مناسب میداند.

حسام عطایی بازدید : 605 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

از سال ۱۹۷۳ بود که اولین دستگاههای تلفن همراه تولید شدند، هنگامی که اولین دستگاه کاربردی قابل حمل، یک تلفن همراه ساخت موتورولا بود که وزنی ۱.۱ کیلوگرمی داشت. از آن زمان دنیای دستگاههای موبایل با تحولات و پیشرفت های زیادی روبرو شده است.

یکی از شرکت هایی که در این بخش پیشرفت بسیار زیادی داشته، کمپانی سامسونگ است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی فعالیت خود در این بخش را آغاز کرد. آنها اولین محصول خود را در سال ۱۹۸۸ معرفی کردند. این شرکت برای نمایش پیشرفت های خود در بخش صفحه نمایش موبایل در طول این سالها، اینفوگرافیکی را تهیه کرده که در ادامه مشاهده می کنید. در سال ۱۹۸۸ آنها SH100 را معرفی کردند که از صفحه نمایشی تک رنگ برخوردار بود. در اوایل سال ۲۰۰۰ اولین محصول آنها با صفحه نمایش رنگی معرفی شد و بعد از گذشت سال ها، حال نوبت به گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ با صفحه نمایش هایی جذاب است. 

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید

حسام عطایی بازدید : 495 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

اولین محصولات پوشیدنی ال جی G Arch و G Health نامیده میشوند

براساس گزارش جدیدی که رسانه های کره ای منتشر کرده اند، ساعت هوشمند ال جی ممکن است با نام G Arch معرفی شود. همچنین این شرکت در حال کار برروی یک گجت پوشیدنی دیگر (یک دستبند  برای سلامتی و فیتنس) با نام G Health است.

در این گزارش اشاره شده که ال جی از اولین محصولات پوشیدنی خود در رویداد MWC 2014 رونمایی خواهد کرد. این روزها بحث تکنولوژی های پوشیدنی از اهمیت زیادی برخوردار شده است و کمپانی های مختلف بدنبال عرضه محصولاتی جدید و مدرن در این بخش هستند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این محصولات ال جی در دست نیست، اما براساس سابقه ای که از ساعت های هوشمند در دست است، G Arch می بایست با اسمارت فون های ال جی بخوبی کار کند. G Health نیز احتمالا محصولی شبیه به سری Fuel Band نایک می باشد.

تعداد صفحات : 125

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ بزرگ پارازیت! از بازدید شما متشکرم! پارازیت هر روزه از سایتهای موبایلی معتبر همچون "جی اس ام،نارنجی،موبایلستان،فارنت،موبنا،ورد آی تی،گوشی شاپ و خبر.آی تی" آپدیت میشود و روزانه بیش از 30 مطلب جدید در این وبلاگ ارسال میگردد! دوستان محترم برای راحتی کار خودتان،لطفا در پارازیت ثبت نام کرده و به دلیل ازدیاد مطالب بهتر است از قسمت موضوعات،موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنیند تا راحتتر به نتیجه خود دست یابید! امیدوارم لحظات خوبی را در پارازیت داشته باشید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند محبوب موبایل شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 876
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,503
  • بازدید ماه : 12,031
  • بازدید سال : 76,292
  • بازدید کلی : 660,098